Suppan 25/3

Red ner till travbanan och på vägen ner var hon spänd som en fjäder och hoppade till för minsta lilla, fick rida halva vägen på korta tyglar för sista biten till travbanan är de massa "läskiga" saker. Direkt när jag kom fram började jag jogga henne och hade bara kravet att de skulle vara i ett lagom tempo så hon inte bara sprang ifrån mig, alltså blev det massa halvhalter och då fick hon på samma gång med baken och ryggen. Travade inte så mycket utan började galoppera när jag kände att hon var mjuk och fortfarande lugn. Gick som en klocka i galoppen och fattningarna från skritt satt som en smäck! Eller iaf i början, sen blev hon överpigg och försökte börja studsa men då körde vi lite skänkelvikningar och då lugnade hon ner sig :) Är helnöjd med henne för hon höll sig i skinnet fast vi var på travbanan och hon bara gått 1 gång denna veckan!
Fick förresten hem mina ridbyxor från brodyr igår! SÅ SNYGGA!
Jag älskar dom och brodyren blev PERFEKT. Älska Cheval!!!
Kassa mobilbilder, men de är bättre än inget! (ridbyxorna är svarta och texten är vit)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0