Tappsko

Lilla Mupp har tappat en sko så ist för att rida dressyr imorgon och få nya bilder ska jag pyssla massa med henne och ta en långpromenad! Då får Alice ta lite fina bilder från marken ist, de kan ju vara kul det med! :) Ska även lyckas göra en bra hingstfläta på henne, hon är finare i det är lång man. Sen leker vi nog lite i paddocken :D
Nu ska jag ner och hämta lite frukt, sen ska jag kolla film hela kvällen för imorgon är jag ledig :)
HAHA! en söt bild min lillasyster målade på mig och Supan XD ÅH! så söt x'D

Kommentarer
Postat av: linda

Vad duktig lillasyster du har! Själv kan jag inte ens rita en häst :p

2011-03-31 @ 11:47:09
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0