Trött Chey

Är hur trött som helst och ska verkligen försöka komma i säng i tid för imorgon slutar jag vid halv 4 sen ska jag ta bussen till lilla hesten och rida. Ska nog rida ut en runda om de fortfarande är ljust ute när jag är framme  i stallet och klar med allt fix! Ska faktiskt testa att göra en hingstfläta på henne för jag hatar hennes man! Ska nog klippa den och hovskägget någon dag. Hon har typ halvglest hovskägg så de täcker inte så mycket nu när det är lera och då är det lika bra att klippa av det så man kan hålla rent lättare :)

Ska försöka fixa nya ridbilder och poträttbilder till helgen! Tar kanske med mig kameran på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: JAJA :D:D jag inveg dom idag. HAN var superfin i dom :D:D

2011-03-16 @ 21:00:23
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0