nh. :)

Idag tog jag in hästarna, gjorde iordning ronna och tog ut henne igen. Det snöa jätte mycket.
När jag skulle gå ner till hagen( där jag ksulle rida) så fick jag för mig och rida i halsringen den sista 10 metrarna. Då fattade hon och hon vände om och travade och ja hoppa av och hon stannade, sen så sket hon i mig och bara stack upp.. Sen när hon såg mig komma så sprang hon bakom stallet och jag tog en omväg.. Tror ni inte hästjäveln ( heh) springer tillbaka och skiter fullständigt i att jag har en stor morot?! Nejnej här tycker pållen att jag ska få motion..
Sen! Gick jag ner till hagen och så fick hon springa ( join up, fast mest var det att hon fick springa av sig) Sen red jag i halsring. Ni kommer få massor av bilder + en film nu!

dåligt redigerat film!












/ Johanna L

Kommentarer
Postat av: Amanda Wikstrand

Ååh, hon är så söt!

Saknar henne. <3

2011-03-10 @ 22:07:24
URL: http://teamvovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0