huh.

idag var jag med om något jag typ aldrig har varit med om förut :o
Först när vi ska rida över en väg. ( ja vi väntar typ 300-500 meter innan vi går övro m de kommer en bil, såklart kom det en lastbil och svänger in, och vi tänkte: aa vi testar och vara kvar på ryggen för wininna får ju panik när hon ser en lastbil lättare sagt en gjort. Sluta med att Ronna känner av att wininna får panik och sticker i panik  hemåt med mig på ryggen, fast efter några 500-600 meter när hon märker att Wininna inte är med, ( jag ville inte sagta av henne om hon var rädd, skulle bara bli vänrre) så sakta hon av sig själv och jag hoppa av och skulle leda förbi lastbilen ( för wininna stod på andra sidan och jag lovar, jag gjorde kanske fel men ronna skulle ha slitit sig i vilket fall om jag gick åt motsatts håll) ajoo. Sen när vi skulle galoppera så får hon damp och galopperar förbi wininna och det fanns ingen stoppknapp.. Hehe knäppis :(
två älsklingar i samma bild <3
/johanna L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0