vitlöksrummet

De är det nya namnet för mitt rum, för det luktar vitlök i hela rummet för jag åt vitlöksdipp igår och orkade inte ta ut skålen efter mig.... Kan även berätta för er att den inte är lika god dagen efter.. fast de jag skrev stryker vi över för jag tror inte man ska smaka på dippen dagen efter...
Förresten vaknade jag vid halv tio i morse, AV MIG SJÄLV. Jag är stolt, men lite halvt deprimerad för jag vill sova. Nu ska jag nog ner och äta frukost och sen sega tills klockan två då min morbror kommer och hämtar mig och kör mig till dom, sen ska jag rida och hoppa för första gången på 6 månader!!! GALET! Kom även på att jag har mina skönaste och coolaste ridbyxor i stallet så jag ska ut och hitta mina underbara hugo viktor ridbyxor. Dom är guld<3 & tyvärr olivgröna... :(
Nu får ni lite söta bilder från ett hopp-pass med Dattan i somras♥
Ni kan gärna ignorera mig och kolla på den underbart söta ponnyn ist.
Älskar hans hoppteknik, han hoppar en nästan ur sadlen!

Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Sv. ååh :') vad snäll du är!



Din ponny är verkligen grymt söt! :D

2011-03-26 @ 11:19:02
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jo jagvet, men för det första så kommer han att koppla ihop det med uppsittning och då kommer man inte kunna stå på pall sen.. dessutom kan man inte flytta pallen när man står på den vilket man skulle behöva för så fort man kortar upp tyglarna backar han;)

2011-03-26 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0