Dag 6 - något annorlunda med min häst.

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst 
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över


Denna dag gillar jag verkligen. Finns så mycket annorlunda med min ponny som gör henne så speciell, det är tex inte många hästar som kan gå genom eld och vatten såfort man hör ordet Godis, inte många hästar som .. äh vad är det jag håller på med? Allt hon gör är speciellt fakiskt, men det var inte det de handla om.. utan annorlunda. Tjaa annorlunda kan jag ju inte kalla det, men hon har ett öga, vilket gör henne 'annorlunda' eller vad man ska kalla det. Får många frågor om vad som har hänt och om hon har ett öga, vad ser det ut som? Det är iaf som Ronnas handikapp men hon klarar sig gallant utan de. I ridningen och hanteringen brukar jag glömma bort att hon har ett öga. Så stor skillnad är det ;)

där ser ni att hon har ett öga, alltså inte bortredigerat eller något.
http://hestochponni.blogg.se/2011/january/utkast-jan-9-2011-1.html#comment där kan ni läsa om ögat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0